Franska lektion :'(

Hejhej! ;D♥
Så sitter man på franskalektionen nu och tränar på sin So redovisning som man ska ha efter franskan, jag hoppas att det går bra för jag har inte hunnit träna så himla mycket. Jag och Louise ska redovisa en powerpoint om Afghanistan Kriget. Igår fick vi våra skoltröjor som faktiskt blev riktigt nice och dom är så SJUKT MYSIGA!! :D Igår var jag med älsklingen och kollade film, vi såg Black Hawk Down som var riktigrt bra!! Den handlar om den Amerikanska armen nere i afghanistan. Sen blev det lite mys efter det (A) Idag ska jag också träffa älsklingen, och jag kom på att jag e sugen på kanelbullar så det blir väll hem och baka sen också. Sen ´får älsklingen hänga med mig och pappa när vi ska köpa en garderob till mig. Det ör väll ungefär såhär min dag kommer se ut. Det ska bli så skönt med lov i en vecka nu och taggar Traffic Light Partey den 23:e, vi blir ungefär 10 pers som ska dit tillsammans så det kommer bli nice ;P Det kommer bild på skoltröjan sen.

Ha en bra dag, puss & kram hejdå :)♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0