Helgen!

Tjenare!
Den här helgen har varit väldigt mysig, började med att man gick hem till Louise efter skolan i fredes och pluggade lite på våran SO uppsats :) Sen åkte man hem till älsklingen och sov där tills idag, riktigt mysigt enligt mig med film tittande och allt. Vi såg Kick-ass igår som var sjukt rolig men jag höll på att somna så det blev typ sova direkt efter filmen var slut. Sen idag så kom man hem i en timme sen åkte man till sin kusin på hennes 18:års fest. GRATTIS SARA!! Och ja då sitter man nu och har fixat en blogg och har för övrigt sjukt tråkigt, så funderar på att se mina avsnitt av serien Glee som jag har laddat ner. Imorgon blir det väla med älsklingen och förhoppningsvis hittar han några snygga kläder till sig själv och kanske att man köper något litet till sig (A) Ni får ha det gött, puss & kram särbanan ;)<3


Kommentarer
Postat av: Sara

tack för att du ville fira min födelsedag med mig Josse! <3

2011-02-14 @ 18:50:29
Postat av: Josefine

Det var så lite så, bara sjukt kul att träffa dig! logga in på msn och adda mig: [email protected]

Puss & Kram <3

2011-02-14 @ 18:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0