Hemmakväll :D

Tjenare ;D♥
Idag är det torsdag och älsklingen sov över här igår efter Traffic light partey.  Det var en superlyckad kväll igår, hela gänget träffades först hos mig i två - tre timmar sen fick vi skjuts in till stan. Har inte haft så här kul och dansat så mycket i hela mitt liv som jag gjorde igår = väldigt lyckat. Så var man hemma tjugo över tre imorse och då sov älsklingen här med mig och det var jätte mysigt (a)  Vi låg kvar i sängen till tre idag så det har inte blivit mycket utav dagen och man e sliten sen igår xD Men det MÅSTE göras om snart igen! Imorgon blir det nog att plugga lite och sen förhoppningsvis så kan man träffa älsklingen på lördag och söndag. Tills nästa inlägg sp får alla ha det bra för nu ska jag ha film mys själv, med tända ljus, indiana jones på tv, popcorn och läsk :D
Puss & Kram, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0