Lördag 26/2

Hejsan alla ;D♥
Idag är det lördag och man har precis varit ute och gått en timme med familjen i råådalen och det var faktiskt riktigt mysigt :) Jag vet inte vad jag ska göra resten av dagen med det blir väll bara att man tar det lugnt och kanske plugga lite matte. Sen blir det nog någon bra film ikväll ;) Ska höra med älsklingen om han vill komma hit och sova ikväll men ja vi får se för han lanade inatt så tror att han fortfarande ligger och sover xD Men annars så får man ju ialla fall träffa honom imorgon (A) Kommer nog bli väldigt mysigt för jag saknar honom otroligt mycket och har inte träffat han sen i torsdes :'( Ni får ha en mysig lördagskväll ;D
Puss och kram, hejdå

Kommentarer
Postat av: elina

komentera min blogg om du tycker att jag ska börja blogga igen :)

2011-03-01 @ 23:16:03
URL: http://elinamalmstens.blogg.se/
Postat av: josefine

okej :)<3

2011-03-03 @ 14:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0