onsdag - fredag!

Hejsan!
har glömt att blogga sen i onsdes tyvärr men här kommer lite om vad jag har gjort de senaste dagarna. I onsdes va jag med älsklingen som jag inte hade träffat sen i söndes och det var så sjukt mysigt!! Sen igår så var man så otroligt trött efter en skoldag med nationella prov i två timmar och så blev man typ halvf förkyld, så jag tillbringade gela min dag igår halvsovande framför tv:n. Det kunde ju varit en roligare dag men pallade inte göra någonting!! Och nu idag så har man vatt i skolan och nu sitter man hemma hos älsklingen. Tobbe ligger och sover i sängen och jag snodde hans dator för jag tyckte att jag kunde låna den när han ändå sover xD Vi ska snart ta bussen hem till mig och så ska tobias sova hos mig hela helgen!!! :D sjukt mysigt(A) och imorgon ska vi till min morbror och hans fru och äta middag där för mamma fyllde år igår. grattis i efterskott mamma :) Så denhär helgen kommer nog bli bra. 
Ni får ha det bäst! 
Puss & Kram<3

 Älskling du e så sjukt söt när du sover (A)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0