Väla! :D

Hejsan hoppsan allihopa ;D ♥ Idag var man på väla med älsklingen, det var riktigt kul och han fick tag på mycket kläder som han behövde. Han köpte en långärmad tröja, en "kofta", ett par byxor och ett oar skor. Jag köpte ett halsband och ett skärp till honom i alla hjärtans dag present och av han fick jag matchande trosor och bh från H&M :) vi var nog på väla från halv fem till åtta. Sen blev det hem och mysa lite och nu har han åkt hem :'( Men som tur är så ska vi träffas i morgon och mysa och kolla på film :) Ni får ha en bra dag så ses vi imorgon. Puss & kram alla goa vänner, hejdå♥♥♥


Bh H&M


Stringtrosa H&M

Kommentarer
Postat av: Din bby xD <3<3

Det var en riktigt kul och lite annorlunda dag idag :P får göras om igen sen när jag inte är pank längre xD <3<3<3

2011-02-15 @ 23:01:16
Postat av: Josefine

jo det var de, det tycker jag klart att vi ska göra!! måste också få ihop mer pengar bara -.- xD men jag ska sova nu ses imorgon underbaraste, då blir det mys och filk. Kyss & smek ;)<3<3<3<3

2011-02-15 @ 23:10:31
Postat av: Tobbe :D <3

hehe låter bra:P

Sov gott älskling! Kyss o smek :P <3<3<3<3

2011-02-15 @ 23:15:04
Postat av: Anonym

XD XP LOL

2011-03-26 @ 14:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0