Helgen + I dag♥

Tjenare! :P♥
Förlåt att jag har varit så dålig på att göra inlägg men jag har helt enkelt inte orkat, har haft så sjukt mkt att göra.
Vad har hänt i helgen? Jo i fredes va man hemma hos sin fru (Linn Sandström) vi lagade mat tillsammans sen blev det film och efter det så fixade man henne för hon skulle ut och röja stan sen ;) I lördes så var man på Familja med mamma, pappa och Julia (min tvillingsyster) så köpte man en sak som det kommer upp bild på sen. Kan inte skriva vad det e för då kommer älsklingen se det sen när han läser min blogg xD Sen blev det kolla film resten av kvällen. Sen i går så var man och tränade Zumba/styrka med mamma och det var as kul!! halva passet var Zumba och andra halvan var styrketräning. Efter det så åkte man hem och fixade lite i trägården och lagade mat. Efter det så drog jag och mamma ut på en liten moppe tur, jag på min moppe och hon på Julias moppe (Y) As kul var det!! Senare på kvällen så blev det åter film igen = att min helg till 60% har bestått av att kolla på film :) Och idag har man varit i malmö på käkklinken och de har undersökt min käke. Såman komm till skolan halv tolv, åt och så hademan bild sen slutade man. Nu sitter jag på skolan och väntar på min Kornettspelning som börjar 20 i och det e sjukt segtför då har jag suttit här i en timme -.- Så har min helg + i dag sett ut. Jag saknar min underbara pojkvän så otroligt mycket för jag har inte träffat honom sen i torsdes!! :( Men i mirogn så ska vi träffas och det kommer nog bli helt underbart! Du är verkligen bäst honey och jag vill bara ha dig och ingen annan. Genom alla svåra stunder kommer jag stötta dig av hela mitt hjärta. Jag ska vara 100% ärlig mot dig även om sanningen kan göra ont. Jag kommer alltid finnas där och älska dig av hela mitt hjärta och lite till. Jag kommeraldrig glömma våra underbara stunder tillsammans för du är det bästa som har hänt mig! Jag älskar dig nu och för alltid antingen tills den dagen då känslorna sviker oss eller döden skiljer oss åt, vilket av det så kommer jag alltis finnas där tills dess. Tillsammans är vi starka och kan hjälpa varandra otroligt mycket. Jag älskar dig min underbara pojkvän! Tobias Hedlöf mitt hjärtatillhör enbart dig ♥♥♥♥

Ha det bäst!! poss haj ;)♥


Kommentarer
Postat av: tooobe <3

Undrar verklingen vad det är du har köpt ;P

Älskar dig med över allt annat älskling, du är mitt allt!!<3<3<3<3<3<3

2011-03-21 @ 17:27:27
Postat av: jooosse<3

det får du se i morgon om du märker det ;)

du och jag sida vid sida, hand i hand så länge som möjligt älskling!!<3<3<3<3<3<3

2011-03-21 @ 19:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0